₺
Bireysel ve Kurumsal Organizasyonlarınızda
Hızlı ve Güvenilir Çözümler ile Yanınızdayız
Özel Anların En Prestijli Yüzü Kokteyl Parti Organizasyonları
Kokteyl parti organizasyonları pek çok alanda çeşitli amaçlarla yapılabilmektedir. Doğum günleri, marka lansmanları, mezuniyet ve açılışlar gibi pek çok özel anda yapılabilen kokteyl organizasyonları için gerekli olan tüm hizmetleri, Nişantaşı Organizasyon firması olarak sunuyoruz. Firmamız yapılan kokteyl organizasyonunun türüne ve siz değerli organizasyon sahiplerinin taleplerine uygun olarak gerekli tüm hazırlıkları yapar. Sizlere ise anın tadını çıkarmak ve sevdiklerinizle doya doya vakit geçirmek kalır.
Kokteyl parti organizasyonları pek çok alanda yapılabilmektedir. Bazen bir doğum günü partisi için yapılan kokteyl parti organizasyonları bazen ise bir markanın açılışı için yapılmaktadır. Yapılma amacına ve katılımcı kitlesine bağlı olarak organizasyonun ihtiyaçları değişmektedir. Örneğin bir doğum günü kokteyl partisi için daha genç ve dinamik bir temada hazırlık yapılması gerekirken bir marka lansmanı veya açılış için daha kurumsal bir kokteyl partisi hazırlanmaktadır.
Nişantaşı Organizasyon olarak öncelikle hangi amaçla kokteyl organizasyonu yaptığınızı öğreniyor ardından amacınıza ve taleplerinize uygun kokteyl organizasyonunu hazırlamaya başlıyoruz. Firma olarak bir kokteyl organizasyonu hazırlığında en çok önem verdiğimiz nokta ikramlardır. Çünkü kokteyl organizasyonlarının en göze çarpan detayları organizasyon esnasında katılımcılara ikram edilen yiyecek ve içeceklerdir. Bu nedenle firmamız alanının en iyilerinden olan catering şirketleriyle çalışmakta ve ikram menüsünü olabildikçe geniş tutarak katılımcı memnuniyetini en üst seviyede tutmayı amaçlamaktadır.
Kokteyl parti organizasyonlarında dikkat ettiğimiz ve oldukça önem verdiğimiz detaylardan bir diğeri ise kokteyl masası süsleme ve alan dekorasyonudur. Günlerce hatta belki haftalarca akıllarda kalacak bir kokteyl organizasyonunun olmazsa olmazı görsel hitabettir. Firmamız bu alanda da sizlerin taleplerini profesyonellik süzgecinden geçirerek en iyi sentezi yakalamayı amaçlar.
Kokteyl parti organizasyonlarının diğer olmazsa olmazları ise müzik ve eğlencedir. Firmamız yapılacak olan organizasyonun katılımcı kitlesine uygun bir müzik ve eğlence akışı hazırlamaktadır. Mezuniyet ve düğün gibi, kişilerin daha çok eğlenmek ve dans etmek istedikleri kokteyl organizasyonlarında profesyonel DJ’ler ile çalışıyor ve bu tarz davetlere uygun mekanlar tercih ediyoruz. Ayrıca ışıklandırma konusunda profesyonellerden destek alıyor ve bu sayede hem müziği hem de ortamı eğlencetım ön plandadır. Bu nedenle bu tarz kokteyllerde, organizasyon sahibinin veya kurum yöneticisinin katılımcılarla etkili iletişim kurab için en ideal hale getiriyoruz.
Ancak açılış veya lansman kokteyllerinde eğlenceden ziyade marka itibarı ve tanıileceği bir sahne hazırlıyor ve müzik ve ışıklandırmayı kokteylin amacına uygun olacak şekilde ayarlıyoruz.
Kokteyl Organizasyonu Çeşitleri
Kokteyl organizasyonları pek çok alanda yapıl
abilmektedir. Hangi amaçla, nasıl bir katılımcı kitlesine organizasyon hazırlanacağına bağlı olarak yapılan hazırlıklar değişiklik göstermektedir. Nişantaşı Organizasyon olarak her türlü ihtiyaç ve talebinize uygun kokteyl organizasyonuna hazırlanmanıza yardımcı olmaktayız.
Kokteyl organizasyon çeşitlerinden bazıları şunlardır:
Açılış Kokteyl Organizasyonları
Açılış kokteyl organizasyonları bir kuaför, mağaza, market veya kafe açılışı için tercih edilen organizasyon çeşididir. Açılış kokteyl organizasyonları, açılan kurumun çevreye tanıtılmasını sağlar.
Nişantaşı Organizasyon olarak açılış kokteyl organizasyonlarınızda kokteyl masası süslemelerinden davetlilere ikram edilecek yiyeceklere kadar her detayla ilgilenmekteyiz. Açılışın yapılacağı alana göre müzik ve dekorasyon ayarlamalarını yapmakta ve siz değerli müşterilerimizin en özel anlarında her şeyin gönlünüzce olması için çalışmaktayız.
Nikah Kokteyl Organizasyonları
Nikah kokteyl organizasyonları sıkça tercih edilen kokteyl organizasyonu çeşitlerinden biridir. Nişantaşı organizasyon olarak nikah organizasyonlarında davetlilere ikram edilecek yiyecek ve içecekleri, nikahın kıyılacağı alanı, davetlilerin oturma alanını, müziği ve diğer pek çok detayı ilmek ilmek işleyerek ömür boyu unutamayacağınız nikahınızın, hayallerinizdeki gibi olması için çalışıyoruz.
Kokteyl Organizasyonları
Bir kokteyl organizasyonunda olması gereken
her türlü detayı sizin yerinize düşünüyor, profesyonel çözümler üretiyoruz.
A’dan Z’ye her şeyle biz ilgilendiğimiz için, size de misafirlerinizle
eğlenceli bir şekilde vakit geçirmek kalıyor..
Kokteyl masası kiralama & Süsleme
Satın almak yerine kiralayabileceğiniz
kokteyl masaları sayesinde misafirleriniz birbirleriyle sohbet etmeye devam edebilir.
Aynı zamanda firmamız sadece masa kiralamakla yetinmeyip,
kokteyl masalarını süsleme hizmetini de cazip fiyatlarla tarafınıza sunar.
Catering hizmeti
Zengin menü çeşidi ve leziz ikramlarla misafirlerinizin
unutamayacağı lezzetlere tanıklık etmesini sağlayacak olan
kokteyl catering hizmetimiz, alanında uzman aşçı ve
yemek şefleri tarafından hazırlanır. Dilerseniz standart menü
paketlerimizden yararlanabileceğiniz gibi, misafirlerinize
ikram etmek istediğiniz ikramları kendiniz de belirleyebilirsiniz.
Yemeklerimizin tazeliği ve lezizliği noktasında kendimize bir hayli güveniyoruz.
Süsleme
Kokteyl & Açılış organizasyonları için Zincir Balon,
Kemer balon, Papatya Balon, uçan balon Süslemeleri,
Canlı Çiçek, Tül ve kumaş ile estetik bir görünüme kavuşturulması
mutlaka size ve markanıza artı değer katacaktır.
Ayrıca süslemeleri gerçekleştirirken kurumsal kimliğinize uygun
renkleri tercih edebileceğinizi de ifade etmek isteriz.
Ekip & Ekipman Temini
Sadece masalardan oluşmayan
kokteyl organizasyonlarında davetlilerinize rahatça hitap edebilmeniz
için ses ve ışık sistemini ayarlıyor, aynı zamanda arzu ederseniz
profesyonel DJ’lerimiz ile sizlere eğlenceli çözümler üretebiliyoruz
Servis elemanları
İkramların misafirlere dağıtılması ve
kokteyl alanına teşrif eden misafirlerinizin güler yüzle karşılanması
gibi faaliyetleri gerçekleştirmek üzere Bay servis personeli ve
Bayan Hostesler ile etkinlik Daha da özel